Sunday, February 12, 2012

sAkiTnYa diPerMaiNKan ~

assalamualaikum semua..
hari ni cahaya godek-godek lappy cahaya..tetiba jumpa satu video ni..
ada tak antara kalian semua yang pernah rasa kecewa kerana cinta..?
cahaya pun ada pengalaman tu jugak..sakitnya kecewa akibat dilukai..

don't break my heart..
sakitnya melihat orang yang kita sayang dengan orang lain..
tapi kita tak boleh buat apa-apa..
sakitnya dipermainkan..tapi betul kata orang perempuan senang memaafkan..
susah nak berdendam..
untunglah lelaki yang mempermainkan perempuan yang mempunyai sikap ni 
sebab kesalahannya dah dimaafkan tanpa perlu memohon maaf..
kawan-kawan yang sedang bersedih sekarang yuk..jangan bersedih lagi..
jum cahaya bawa kawan-kawan tengok video ni..
video yang memotivasikan cahaya supaya bangun dari kesedihan..jangan hanyut dengan emosi..
supaya kembali berfikir bahawa Allah telah merancang yang terbaik untuk kita..

video

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...